Poleg tega, da “binge-gledaš” na Netflixu in neskončno skrolaš po socialnih omrežjih, ki ti na neki točki povzroča samo nestrpnost, kaj početi, ko si zaprta in pripomorana se izogibati vseh fizičnih kontaktov?

Priznam, tudi sama sem začela gledati Friends od začetka. In sprva mi je bilo super, itak sem bila prehlajena in v tem času, ko je začela panika med ljudmi naraščati in s tem tudi nov virus, je najbolje da ostanem doma, kajti direkten kontakt s strankami medtem ko kašljam, je no-go. Energije tako ali drugače nisem imela za nič drugega. Za menoj je očitno prišlo še vse ostalo kar sem potihem poteptala pod preprogo. In kljub začetnem užitku ob gledanju serije sem se počutila nemirno. Že tisto energijo, ki sem jo imela v sebi, nisem vedela kam jo naj dam. Poleg sprehoda v naravi mi ni ostalo kaj drugega kakor ležati. Ampak jaz ne morem le ležati. Dobro kakšen dan, dva že, nato postanem nemirna. 

Nemirnost narašča, pa dobro kaj naj že naredim?

 

Iz dneva v dan moja nemirnost je le večja in posledično tudi večja možnost, da se skregam s partnerjem ali z mačko.  Hkrati pa vem in sem močnega prepričanja, da je vse tako kot mora biti, vse je v božanskem toku. In takrat me prešine. Kaj pa če bi ta čas izkoristila sebi v prid? 

Samo kako?

Kaj lahko naredim, da preidem iz nemirnosti v mirno stanje? Scrolanje mi očitno ne pomaga, pa še palec me boli zraven. 

In sem začela plesati, kolikor sem le lahko, začela sem tresti svoje telo, tako kot Tjaša Dorelay pravi vaja mokri kužek. Vaja kjer treseš celo svoje telo 90 sekund. In ja si smešen ampak dejansko gre vsa zastala energija, ki ti povzroča nemirnost ven.

Ko sem se umirila, sem se usedla in vprašala. Kaj bi želela narediti v tem času zase?

Najprej je bila tišina. Vprašaj se ti sedaj, kaj si želiš narediti zase v tem času, sedaj? 

Morda bo takoj prišel odgovor, morda jih bo več, ali pa bo samo tišina. 

 

 

Meditiraj, ja vem kliše ampak…

 

Ja vem, meditiraj zveni kot en kliše ali pa kot pravljica tistega/tiste, ki služi preko youtube kanala, ko se zjutraj zbudi ves presrečen in začne svoj dan z meditacijo, po možnosti se zbudi na kakšen Indonezijskem otoku. Bleh. Ne ne mislim to. 

Meditacija je lahko samo že zavestno dihanje. Globoko dihanje. 

Obstaja pa veliko online meditacij, sploh sedaj, ki jih lahko brezplačno dobiš. Poišči tistega, ki ti najbolj resonira in pomeditiraj. Ali pa poskusi sama.

Napiši seznam svojih želja

A veš ko na polno delaš in enostavno nimaš časa, ko ga pa imaš si pa navadno preutrujena za karkoli. No sedaj imaš na voljo toliko več časa. Zato se vsedi dol, parkrat globoko vdihni in izdihni. Se usredišči v svoje srce in pomisli, kaj si želiš vse doseči?

To zapiši.

Ta seznam svojih želja lahko še bolj razdelaš. Ko imaš enkrat napisane želje, si za vsako posebej napišeš korake do nje. V času menstruacije pa preglej seznam in izloži tisto kar v resnici ni prioriteno in pomembo, tako se boš še najlažje odločila čemu najprej posvetiti svoj čas. 

In kar začni. Ja sedaj. Kdaj pa če ne sedaj? 

 

Poskrbi za svoje telo

 

Vem, da je sedaj ekstra mamljivo jesti samo nezdravo. Ampak ker imaš toliko ekstra časa pomisli, kaj si v resnici tvoje telo želi jesti? Skuhaj si nekaj novega, eksperimentiraj s tem kar imaš v hladilniku, bodi kreativna. 

Malce potelovadi

Vsaj malo no, poglej si na youtubu imaš veliko online krajših vadb, ni potrebno da so intenzivne, važno je, da se malo premigaš. Če pa ne moreš v naravo na sprehod je pa to ekstra obvezno, da poskrbiš da se predihaš.

Ustvarjaj

 

Ne rabiš biti Picasso ali pa imeti šolo iz dizajna, da lahko ustvarjaš. Vzemi barvice, barve, voščenke in liste papirja in samo riši. Ne razmišljaj, ne rabi biti popolno. In verjemi mi, ni tako lahko kot zveni. Sama sem takšna, da moram točno vedeti kaj bi narisala in seveda poznati tehniko kako to narisati, najtežje mi je spustiti nadzor in samo risati. 

Za idejo lahko pomisliš na neko situacijo ali pa občutek ki ga imaš trenutno v sebi, daš na papir. 

Brez obsojanja

Ni tekmovanje in nihče ne bo kritiziral tvoj umetniški izraz.

Sprosti in uživaj.

Če ti ni do risanja ali barvanja, potem pomisli kaj si si še želela početi ali pa naučiti?

Kvačkat, DIY projekti, ustvarjanje z glino, fotografiranje, snemanje vlogov, ustvariti spletno stran, narediti fb skupino za xy razlog, sestaviti koegrafijo. Karkoli je, karkoli najdeš v sebi, da bi počela, samo narediti.

Sedaj imaš ta čas, ki si ga vedno iskala.

Poveži se sama s sabo

 

Vzemi si ta čas zase. Obleci se v tisto obleko, ki samo stoji v omari in si skuhaj super okusno večerjo. Naredi si zmenek sama s sabo. 

Pomisli v katerem delu cikla si in se poglobi v to obdobje.

Kaj je tisto kar si želela izraziti, pa ni bilo dovoljeno?

A si prijazna do sebe in če ne, zakaj ne?

Kako se počutiš danes? Kaj ti je lahkotno in kaj ti je težko?

Ni ti potrebno analiz delat, samo vprašaj se in kar pride kot odgovor, pride. Brez obsojanja samo opazuj. 

Vzemi si čas za spoznavanje sebe skozi cikel

To je idealen čas, da se poglobiš v svoj cikel in spoznaš svoje telo kaj počne in kaj ti govori. Hkrati je čudovito saj nimaš zunanjega hrupa in končno lahko prisluhneš sebi in svojim občutkom. Kako tvoji hormoni in določene faze v ciklu vplivajo na tvoje počutje in tvojo energijo?

Če potrebuješ pomoč kako začeti spremljati svoj cikel si poglej tu.

(opens in a new tab)V

Želiš spoznati kaj se ti v telesu dogaja?

Spoznaj kaj se ti v menstrualnem ciklu dogaja, kateri hormoni so predvladujoči in kako vplivajo nate. Prenesi si brezplačen priročnik.